Klantenservice
Contact
WebEdu B.V.
Rooseveltstraat 12
2321 BM Leiden, Nederland
Mail: klantenservice@webedu.nl
Of bel: 071-7114312
Vragen over 'mijn account'
Ik heb problemen met het aanmaken van mijn account, kan ik hulp krijgen?
Als u de webwinkel voor de eerste keer bezoekt, kunt u een nieuw account aanmaken. Bij een volgend bezoek logt u in met de door u ingevulde inloggegevens. Mocht u onverhoopt problemen ondervinden met het aanmaken van een nieuw account of met inloggen, neem dan contact op met de klantenservice.
Er staan verkeerde gegevens in mijn account. Kan ik die nog wijzigen?
Uw gegevens kunt u te allen tijde veranderen. Dit kan na het inloggen via de knop 'Mijn account'. U kunt echter niet de factuurgegevens wijzigen, hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Ik bestel zonder account maar moet wel veel gegevens invullen, waar dienen deze voor?
Om uw bestelling op het juiste adres af te kunnen leveren hebben wij uw adresgegevens nodig. Om u verder te kunnen informeren over de status van uw bestelling, het bevestigen van verzending alsmede uitlevering van digitale producten, gebruiken wij het door u ingevoerde e-mailadres.
Kan ik mijn account laten verwijderen?
Ja, u heeft het recht om uw gegevens te laten verwijderen. Stuur een e-mail met uw verzoek naar klantenservice@webedu.nl. U ontvangt dan ook een bevestiging.
Vragen over 'betalen'
Hoe kan ik betalen?
De betaling vindt vooraf plaats via iDeal of creditcard. Bestelt u namens een school of organisatie dan kan de betaling plaatsvinden via een factuur.
De betaling is mislukt, is het mogelijk om de bestelling alsnog te betalen?
Ja. Log in en ga onder Mijn account naar Bestelhistorie. Kies vervolgens het desbetreffende bestelnummer. Daar kunt u alsnog betalen.
Moet ik verzendkosten bestellen bij elke bestelling?
Ja. Voor elke bestelling betaalt u verzendkosten. Deze staan vermeld bij de keuzes voor verzendmethoden. En u ziet de verzendkosten terug in de bestelbevestiging.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u de factuur per mail.
Vragen over 'levering'
Is het mogelijk om de status van de bestelling volgen?
Na het inloggen kunt u de status van uw bestelling volgen door de te klikken op 'mijn account' en in het menu voor 'bestelhistorie' te kiezen.
Binnen welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt tussen de vijf en tien werkdagen bij u afgeleverd, gerekend vanaf de eerstvolgende werkdag.
Is het mogelijk een bestelling te annuleren?
Het is niet mogelijk een bestelling te annuleren nadat deze geplaatst is. Als u de bestelling nog niet online heeft betaald wordt deze niet uitgeleverd. Annuleren is dan niet nodig.
Kan ik mijn bestelling na ontvangst nog retourneren?
Nee. De bestelling komt niet uit een voorraad, maar wordt na uw bestelling speciaal voor u gedrukt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om uw ontvangen bestelling terug te sturen. Als er iets mis is met uw bestelling, kan dat wel. Zie 'Wat moet ik doen als mijn bestelling niet in orde is'.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet in orde is?
Is uw zending beschadigd, incompleet of komen de artikelen niet overeen met wat er op de pakbon staat, neemt u dan contact op met de klantenservice. Dan wordt het probleem zo spoedig mogelijk voor u opgelost.
Mijn vraag staat er niet tussen.
Als uw vraag er niet bij staat, neem dan contact op met de klantenservice via:
E klantenservice@webedu.nl
T: 071 - 711 43 12